zaterdag 19 februari 2011

2) IK WERK

Ik werk in een grootkeuken op verschillende plaatsen. In de voormiddag werk ik in de koude of te wel in de warme keuken. In de warme keuken schenk ik soep, pap.... uit en help ik waar dat nodig is. In de koude keuken beleg ik broodjes en maak ik slaatjes. In de namiddag sta ik vaak in de afwasruimte. Hier haal ik al wat proper is van de band van het afwasmachine en leg dit op karretjes. Nadien wordt alles op zijn plaats gelegd. Al deze activiteiten worden met verschillende mensen uitgevoerd.

2 opmerkingen:

  1. dag Alexandra - hier heb je het nummer dat ik je al een tijdje geleden beloofde: Habils Walter: 016/20.96.51. Ze maken er geen gewoonte van, maar als je echt geïnteresseerd bent, mag je gerust eens een dagje komen meelopen. Geniet nog van je laatste Redingenhofloze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super hard bedankt !!! Ik ga er zeker eens naar bellen !!

    BeantwoordenVerwijderen